Iedere 2 weken schrijf ik een nieuw blogartikel en dat doe ik met veel plezier. Vanaf deze week zal ik de blogartikelen regelmatig combineren met een weggeefactie.
De weggeefactie van deze keer houdt in dat ik de lezers van mijn e-zine en blog, in ruil voor een kleine tegenprestatie, aanbied om een Marketing Scan van hun website uit te voeren.
Deze Marketing Scan houdt in dat ik je website onder de loep zal nemen en zal toetsen op een aantal criteria die belangrijk zijn om succesvol te kunnen zijn met online marketing, zodat je meer klanten via je website aantrekt.
De resultaten van iedere Marketing Scan zal ik persoonlijk terugkoppelen, aangevuld met een aantal concrete verbetersuggesties.
Aan de Marketing Scan zijn verder geen kosten verbonden.
Tegenprestatie
Om in aanmerking te komen voor een Marketing Scan van je website vraag ik je om deze vragenlijst volledig in te vullen.
Deze vragenlijst begint met een aantal vragen over je website en tools die je gebruikt, gevolgd door een vraag over de onderwerpen die ik op mijn blog behandel.
Ook vraag ik wat je grootste obstakel is bij het aantrekken van klanten via je website en welke hulp je hierbij kunt gebruiken.
Met de antwoorden van de vragenlijst kan ik mijn e-zine en blogartikelen verbeteren en ook mijn aanbod beter afstemmen op wat mijn lezers (jij dus!) dagelijks bezighoudt.
Aanbod beperkt geldig
Het aanbod voor de Marketing Scan is geldig t/m a.s. woensdag 22 oktober 2014. De vragenlijst moet dan dus uiterlijk zijn ingevuld en verzonden.
Wil je daarna alsnog voor een gratis Online Marketing Scan in aanmerking komen, dan moet je wachten op de volgende weggeefactie.
Durf jij?
Durf jij je website aan een kritische marketing-blik te laten onderwerpen en ben je benieuwd naar wat je kunt verbeteren om meer klanten via je website aan te trekken?
Vul dan deze vragenlijst volledig in en kom ook in aanmerking voor een Marketing Scan van je website.
Ik ben zeer benieuwd en kijk met belangstelling uit naar de ingevulde vragenlijsten.
Ken jij nog andere collega-zelfstandige dienstverleners voor wie dit blogartikel interessant is? Deel het dan door op een van de knoppen links van dit blogartikel te klikken. Alvast bedankt daarvoor!
Geef een reactie