
Hoe maak jij jezelf op een laagdrempelige manier bereikbaar via je website? Zodat geïnteresseerde bezoekers snel met jou in contact kunnen komen over wat jij schrijft, jouw expertise of over de producten en diensten die je op je website aanbiedt?
Natuurlijk kunnen ze op je blogartikelen reageren. Maar sommige bezoekers hebben behoefte aan een persoonlijker contact. Buiten de openheid van de reacties onder je blogartikelen om.
Je e-mailadres bij de contactgegevens op je website vermelden is wat je minimaal zou moeten doen. Maar help je daar je bezoekers ook daadwerkelijk mee?


Iedere dag weer gebruiken talloze internetgebruikers zoekmachines om antwoorden op hun zoekvragen te krijgen. Die zoekvragen zijn erg divers. Internetgebruikers zijn vooral op zoek naar informatie over producten, diensten, personen, bedrijven, locaties en oplossingen voor problemen.
Het is zomervakantie en dat betekent voor velen van ons dat er verspreid over de maanden juli en augustus veel van onze klanten en opdrachtgevers op vakantie zullen zijn.


Dagelijks worden we met vele marketing- en verkoopuitingen geconfronteerd, waarin we worden aangesproken en opgeroepen om tot een bepaalde actie over te gaan. Dit gebeurt in televisie- en radioreclame, advertenties, reclamefolders en op internet.