Stefan van lierop

WordPress trainer regio Nijmegen

  • Home
  • Werk met mij
  • Portfolio
  • Blog
  • Contact

26 augustus 2014 Door Stefan van Lierop 2 Reacties

Kan Jouw Website Zonder Een Contactformulier?

Heb Ik Een Contactformulier Op Mijn Website Nodig?

Heb Ik Een Contactformulier Op Mijn Website Nodig?

Hoe maak jij jezelf op een laagdrempelige manier bereikbaar via je website? Zodat geïnteresseerde bezoekers snel met jou in contact kunnen komen over wat jij schrijft, jouw expertise of over de producten en diensten die je op je website aanbiedt?

Natuurlijk kunnen ze op je blogartikelen reageren. Maar sommige bezoekers hebben behoefte aan een persoonlijker contact. Buiten de openheid van de reacties onder je blogartikelen om.

Je e-mailadres bij de contactgegevens op je website vermelden is wat je minimaal zou moeten doen. Maar help je daar je bezoekers ook daadwerkelijk mee?

[Lees meer…]

Categorie: Website Tags: Contactformulier, Gebruikersvriendelijk

12 augustus 2014 Door Stefan van Lierop Reageer

Wat Je Beslist Moet Weten Over Jouw Website In Google

Wat Je Beslist Moet Weten Over Jouw Website In Google

Wat Je Beslist Moet Weten Over Jouw Website In GoogleIedere dag weer gebruiken talloze internetgebruikers zoekmachines om antwoorden op hun zoekvragen te krijgen. Die zoekvragen zijn erg divers. Internetgebruikers zijn vooral op zoek naar informatie over producten, diensten, personen, bedrijven, locaties en oplossingen voor problemen.

Na het intypen van de zoekopdracht krijgt de gebruiker een pagina met daarop de zoekresultaten te zien. En hopelijk staat daar een artikel van jou tussen of een pagina met daarop een product of dienst van jou die de bezoeker helpt met het beantwoorden van zijn zoekvraag.

[Lees meer…]

Categorie: Website Tags: Google, Snippet, Zoekmachines

28 juli 2014 Door Stefan van Lierop Reageer

Zijn Je Klanten Op Vakantie? Deze 10 Dingen Kun Je Doen

Zijn Je Klanten Op Vakantie? Deze 10 Dingen Kun Je Doen

Zijn Je Klanten Op Vakantie? Deze 10 Dingen Kun Je DoenHet is zomervakantie en dat betekent voor velen van ons dat er verspreid over de maanden juli en augustus veel van onze klanten en opdrachtgevers op vakantie zullen zijn.

Daardoor is het een stuk minder druk met opdrachten, gaat de telefoon minder vaak, komen er op een dag minder e-mails binnen, zijn er minder netwerkbijeenkomsten waar we naar toe kunnen gaan en staan er minder afspraken in onze agenda.

[Lees meer…]

Categorie: Online Marketing Tags: Begeleiding, Klanten, Obstakels, Vakantie, Weggever, Zoekmachines

12 juli 2014 Door Stefan van Lierop 2 Reacties

Optimaliseer Je Categorieën En Tags In WordPress

Optimaliseer Je Categorieen En Tags In WordPress

Optimaliseer Je Categorieen En Tags In WordPress

Wanneer je regelmatig blogt op je WordPress website, dan ken je vast de mogelijkheid om ieder bericht dat je schrijft en publiceert te voorzien van categorieën en tags.

Richt je bij het toepassen van categorieën en tags zoveel mogelijk op hoe je bezoekers kunt helpen op een prettige manier door je website te navigeren en de informatie te vinden waar ze naar op zoek zijn.

Doe je dit op de juiste manier, dan geef je niet alleen waarde aan je bezoekers maar zal je website ook beter vindbaar worden in zoekmachines. In dit blogartikel ga ik nader in op het optimaliseren van categorieën en tags in WordPress.

[Lees meer…]

Categorie: WordPress Tags: Categorieën, Gebruikersvriendelijk, Tags, Zoekmachines

26 juni 2014 Door Stefan van Lierop Reageer

Roep Bezoekers Van Je Website Op Tot Actie!

Roep Bezoekers Van Je Website Op Tot Actie!

Roep Bezoekers Van Je Website Op Tot Actie!Dagelijks worden we met vele marketing- en verkoopuitingen geconfronteerd, waarin we worden aangesproken en opgeroepen om tot een bepaalde actie over te gaan. Dit gebeurt in televisie- en radioreclame, advertenties, reclamefolders en op internet.

Dergelijke oproepen tot actie worden ook wel ‘call to actions’ (afgekort CTA) genoemd. Call to actions kan je toepassen in alle uitingen die je inzet voor je marketing en verkoop. Op internet komen we call to actions vaak tegen in websites, social media en e-mailmarketing.

[Lees meer…]

Categorie: Website Tags: Call To Action, Conversiedoelen

  • « Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende »

Meld je hieronder aan voor de nieuwsbrief en ontvang het gratis e-book.

Je gegevens worden nooit met anderen gedeeld en afmelden kan op ieder moment.

Recente berichten

  • Drie ‘Must-Have’ Google Tools Voor Kennisondernemers Met Een Actieve Website
  • Hoe Kies Je Het Juiste Theme Voor Je WordPress Website?
  • Blijf Op Het Netvlies + Er Komt Iets Nieuws Voor Je Aan!
  • De Bibliotheek Voor Ondernemers Is Weer Begonnen!
  • Geef Je Digitale Weggever Een Gezicht Met Een E-cover (Deel 2)

Recente reacties

  • Fatima op Hoe Kies Je Het Juiste Theme Voor Je WordPress Website?
  • wesp333 op Optimaliseer Je Categorieën En Tags In WordPress
  • Stefan van Lierop op Geef Je Digitale Weggever Een Gezicht Met Een E-cover (Deel 2)
  • Modula op Geef Je Digitale Weggever Een Gezicht Met Een E-cover (Deel 2)
  • jan van de casteele op Optimaliseer Je Categorieën En Tags In WordPress

Categorieën

  • Content (1)
  • Digitale Producten (2)
  • E-mail Marketing (1)
  • Klanten Via Je Website (3)
  • Mailinglijst (1)
  • Ondernemerschap (1)
  • Online Marketing (5)
  • SEO (2)
  • Social Media (2)
  • Tools (2)
  • Uitgelicht (6)
  • Webdesign (1)
  • Website (8)
  • WordPress (5)
  • Workshop (1)

Sitemap

  • Home
  • Werk met mij
  • Portfolio
  • Blog
  • Contact

Volg mij

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Twitter
  • YouTube

Bedrijfsgegevens

Webtivity
KVK nr. Centraal Gelderland: 09100143
Muntweg 416, 6532 TN Nijmegen

Copyright © 2014–2025 · Stefan van Lierop / Webtivity | Privacyverklaring